Yeah! We finally made it!!

IMG_9203  


Love talking everything with you.

You are probably the only person who knows my life thoroughly.

IMG_9205  

Thank you for this halo-halo invitation.

Thanks for accomplishing my dream.....having a peanut butter donut:) 

 


I am willing to be your happy pill 24 days more. 

(轉於當日FB)

 

(註)剛開始發現自己的錢帶不夠,我每天都超~~級節儉,

很少出去吃飯跟別人交際應酬。

這已經是實習後期,手頭比較寬裕,開始跟老師同學們約會吃飯!!

 

我超愛這位老師,我們可以天南地北聊東聊西,

因此課本上就會出現一堆實用生活單字。

對於我不太懂的文法和單字,她解釋的方法也最得我心!!!

我的心靈支柱阿:)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sunny Lin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()